Tuesday 22 February 2011

Masuklah Hari ke-9 ;'(

*Hari ini, Sudah Masuk 9 hari aku tidak lagi bersama dia. kecewa hidup aku ! dia sanggup seksa aku ?  kenapa ? kenapa dia sanggup tgk aku mcm nie ? tak makan, tak tidur. dia tidak ada hati dan perasaan kat aku lagi ke ? tp sbb ape ? padahal aku pon xtau ape salah aku sampai dia buat aku mcm nie. :'( * ape salah owg muk ? ape ?
cube dia terang kan 1 / 1 dekat org. ape masalah dia. kita boleh bincang, tp kenapa dia xnak ? hurmmm :'( org ingin kan kita bahagia ! selama-lamanya, bukan ini yg owg ingin kan. mungkin 1 hari nnti org dah xde, baru dia sedar betapa sayang nyer org dekat dia. kan kan ? Owg Tetap Tggu dia selagi org kuat. if owg dah xde nnti. owg mintak maaf sangat-sangat, halal kan makan minum owg ! <3 WanSyuSara

Psst /: kepala aku pening laaaaa ;'( <3 u Nur Syuhada Bt. Abd Samad !

*Peluk lah tubuh ku, bila engkau rapuh, saat kau mula terjatuh, aku datang menyelamatkan mu <3
*Dengar sayang, ku pasti akan datang, yakinlah aku menjemput mu. <3





**Ya ALLAH ya tuhanku. berilah kekuatan kepada aku. td nmpk s0rg perempuan sebijik mcm dye.senyum nya, muke, gaya. tak ubah mcm dye.kejar punya kejar. sekali tgk lain ;(
sedih nye hati aku. sampai mcm tu sekali kau uji aku ya ALLAH !

Mood : terkenangkan si dia ;(

dia* : Nur Syuhada Bt. Abd Samad 

No comments:

Post a Comment

Followers